
Hej alle,
Tilmeldingen er slut og vi endte på 33 tilmeldte ;-)
Herunder lidt info, samt en liste over holdene.
Timen starter kl.20.00 men vi skal alle vejes inden, så vi mødes derude kl.19:40
Konkurrencereglerne er simple.
Det gælder om at have færrest point!
1. plads giver 1 point
2. plads 3 point
3. plads 5 point
4. plads 7 point
5. plads 8 point og så derudaf…
Pointene gives individuelt, og hentes med over i holdkonkurrencen, hvor vi kåre et vinderhold efter hver afdeling, og en samlet vinder af holdkonkurrencen efter finalen ved 5. afdeling.
6. afdeling køres som Omnium.
De fleste hold har jeg blandet ;-)
Hvis I gerne vil rykkes rundt, så skriv lige til mig på jh@askvig-stitz.dk
Det er kaptajnens opgave at holde styr på sine ryttere under selve løbet, og udstikke ordre hvis det bliver nødvendigt.
Hvis et hold skulle være så uheldig at få en skade eller blive fældet af UCI’s dopingtest, så er det også op til kaptajnen at få en reserverytter ind som erstatning.
Det er også kaptajnens opgave at finde et holdnavn til dem der ikke har, samt sende mig titlerne på hans ryttere.
Team As
Mikkel Askvig (kaptajn)
Thomas Stitz (temporytter/sprinter)
Jesper Hansen (bjergrytter)
Rolf er ren!
Kasper Munk (kaptajn)
Dr. Jesper Roland (temporytter/holdest læge)
Stephan Thordal (bjergrytter)
Team Moab
Ole Redsted (kaptajn/taktikker)
Claus Cancel (allround rytter)
Allan Madsen (bjergrytter/massør)
Team Rødovre 1
Peter Gulvmand (kaptajn/stratek)
Jesper J (temporytter)
Allan Sassersen (bjergrytter),
Team Rødovre 2
Jesper N (kaptajn)
Gitte (bjergrytter/kok)
Per (sprinter)
Karlslunde Tri 1
Brian Nielsen Hesselø (kaptajn)
Thomas B. Hansen
Jan Nordskjold Jørgensen
Karlslunde Tri 2
Sanne Hindsberg (kaptajn)
Lars Hansen
Jens H. Hansen
Blandet hold 1
Allan Knudsen (kaptajn)
Rolann
Sten Christensen
Blandet hold 2
Jakob Pedersen (kaptajn)
Ralph Nielsen
Peder Pedersen
Blandet hold 3
Dan Olsen (kaptajn)
Alvaro Piga Carbone (bjergrytter)
Henrik Kristensen (allround rytter)
Blandet hold 4
Thomas Eriksen (kaptajn)
Thomas Reffsgaard
Henning
>>> Tidligere
Vinteren nærmer sig, og for at det hele ikke bliver alt for kedeligt, gråt og trist, har jeg arrangeret denne indendørs VinterCup hos X-Trainer Studio med i alt seks etaper.
Dato’erne er: Sidste tirsdag i måneden (på nær i december p.g.a. julen) med start kl. 20.00:
30.10, 27.11, 18.12, 29.01, 26.02, 26.03
Prisen for arrangementet med alle seks etaper er 650 kr.
Hver etape vil vare 60 min. Det bliver varieret fra gang til gang med stigninger, nedkørsler, enkeltstarter, bakker, spurter m.v. så alle bliver tilgodeset både lette og tunge ryttere.
Der gives point i hver afdeling, så den bedste får 1 point, nr. 2 får 2 point o.s.v. Når sæsonen er slut skal man have gennemført minimum 4 afdelinger for at være med i konkurrencen, og det er de 4 bedste afdelinger for hver rytter der tæller (man kan således smide de 2 dårligste resultater væk, hvis man kommer alle 6 gange).
Den sidste afdeling den 26. marts kører vi en Omnium konkurrence der kommer til at vare 90 min. og hvor der deltages i en 6 kamp.
Dem der ikke kender X-Trainer Studio og ikke var med sidste år, så køres der på “almindelige” spinningscykler, men hvor data som watt, puls, hastighed mm. sendes op til en storskærm, her kan se hvor du ligger i forhold til dine konkurrenter, og det gør det hele ekstra hårdt og selvfølgelig sjovere.
For at gøre det nemmest for alle, så indbetaler vi for alle 6 afdelinger ved tilmelding.
Hvis man bliver forhindret i at komme til en af etaperne, kan man give pladsen til en kammerat, en kollega, sin fætter eller bare én som har lyst til at svede.
Senest tilmelding er tirsdag d.16-10-2012
Beløbet indbetales på konto:
Jyske Bank
Reg. 5051 – Konto 1379641
Husk at mærke indbetalingen “Vintercup”, og dit navn.
Hilsen Jesper Hansen
Jeg synes det lyder rigtigt spændene,Og vil gerne værer med. Jeg håber der er rigtig mange der har samme lyster.(jo flere vi er som kender hinanen jo sjovere er det)
Mvh. Allan
jeg er til meldt
Sådan! så er vi tre, det skal nok blive sjovt ;-)
jeg er også klar
Jeg har lige solgt lidt gammelt messing, så nu skulle der være penge på kontoen til at lege for. Jeg melder straks på. ses derude…
hvor meget fik du for hende
Nu har jeg også betalt
Hej alle, vi er lige omkring 30 deltagere, og når jeg har de sidste betalinger på plads skal I nok få lidt mere info.
/Jesper