Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: opstart uden dørs kørsel


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg opstart uden dørs kørsel
den: February 17, 2012, 09:16

hej så er det lige før at vejret er ok. og salten er ved at være væk fra vejene, så det er ved at blive tid til at vi skal udenfor og rulle, jeg satser på at vi starter blødt op søndag d. 4-3/2012 fra Milestedet ( klublokalet ) kl. 9.00
i skal nok regne med at vi triller en tur på ca 60 km + - i et moderat tempo.
mvh
Dan Olsen
ps.
støt op om din klub og mød op



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: opstart uden dørs kørsel
den: March 5, 2012, 07:54

så blev det søndag med en blød opstart mht udendørs træning (kørsel ) der var ikke mange fra klubben ( formanden og undertegnet samt 2 udefra kommende muligvis intereseret i medlemsskab ). der blev kørt ca 45 km i god modvind ud til Dragør, det var sku dejligt at mærke vinden piske i fjæset, og derved hård belastning hele vejen der ud, vi kom vel frem til Dragør havn, og sundet os med et vive over havne basinget, før at vi vendte cyklerne og kørte hjemad igen med vinden i RØVEN hele vejen hjem, dejligt, der kan alle være med.
vel hjemme igen letter forpustet, men glad og tilfreds.
så er det ellers bare om at komme til spinn, som aftalt så køres der spinn på nuværende, til at vi kører permanent ude, og her er en BØVS der er ikke den store opbakning, fremmødet er millest talt ikke ok, så hvis at det ikke bliver bedre så må vi se i øjenene at vi kun kører uden dørs om søndagen, der er jo ikke nogen ide i at vi brækker af udendørs, for at spinne hvis at der ikke er nogen.
med venlige tanker fra jeres Coach.



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 92
avatar
Indlæg Re: opstart uden dørs kørsel
den: March 5, 2012, 15:32

Jeg var lige lidt sent på den (som sædvanlig) så jeg kørte over til Irma huset og ville køre jer i møde, men pga. vinden var I kørt den modsatte vej!



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: opstart uden dørs kørsel
den: March 6, 2012, 06:41

hej jesper
ja det er lidt øv at du ikke nåede os, jeg så godt nok da jeg kom hjem, at du havde ringet, telefonen lå fint på sin plads der hjemme.
men jeg regner med at vi prøver igen på søndag, hvis at vejret ellers tilader det, og hvis ellers vinden har lagt sig så går turen nok omkring Sengeløse, og omegn.
det kan være at der er andre der får den tanke at det er ved at blive forår og det er fedt at kører udendørs.
med venlig hilsen
Dan Olsen



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: opstart uden dørs kørsel
den: March 8, 2012, 17:46

på søndag køres der igen ,og det bliver flot vejr.Vicemesteren siger at han møder op.Så mon ikke der kommer flere end sidste gang.
hilsen formanden.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.027 sekunder.