Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: opstramning af fælles kørsel


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg opstramning af fælles kørsel
den: March 14, 2012, 07:36

vi prøvede sidste år med en bøde kasse for at minimerer kørsel over for rødt samt overholdelse af div. færdsels regler, det lykkedes nogle gange men tit og ofte ikke. :(
så derfor har Gitte og jeg snakket om at det skal vi gøre bedre, pga. de nye bøde takster, samt men ikke minst for vores egen sikkerheds skyld, samt til vores sponcorer.

Gitte har påtaget sig det store ansvar, ved at holde regnskab med hvem at der begår et regel brud. og det vil blive takseret med en bøde takst, som går i klubkassen, bødens størelse vil vi ofentlig gører tirsdag inden at vi triller ud. :o

med venlig hilsen
på vegne af Gitte ;)
/Coach
Dan Olsen



Rolann-
Justian-
Sean
Bare kald mig Lance
Indlæg: 26
avatar
Indlæg Re: opstramning af fælles kørsel
den: March 14, 2012, 18:50

Fint med mig - så kan jeg også få en puste-pause.
hil´sen rolann

Hej
Jeg har ønsket jer en god tur på søndag på trainingsblokken, nu gør jeg det også her for at være sikker på at i ved i er i mine tanker på søndag.

hilsen rolann



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: opstramning af fælles kørsel
den: March 14, 2012, 19:19

det lyder godt .bestyrelsen tager stilling til bøde størelse til næste møde.så på tirsdag er det ikke klar.Det er dejlig at vores Gitte ,vil være bøde mester.
Hilsen Formanden.



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 92
avatar
Indlæg Re: opstramning af fælles kørsel
den: March 15, 2012, 11:40

Vi kan også droppe bøderne og istedet give Gitte denne her, så kunne hun køre bag os hele vejen rundt og så er vi vist ikke i tvivl om hvis vi gør noget vi ikke må!
Image



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 41
avatar
Indlæg Re: opstramning af fælles kørsel
den: March 16, 2012, 14:28

Gitte vil gerne skifte, den gamle cykel ud med den foreslåede model fra Jesper, modellen skal være med ramme garanti :-)



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: opstramning af fælles kørsel
den: March 17, 2012, 07:02

kommer Gitte så ikke til at køre ulovlig, jeg kan ikke se nogele reflekser på knallerten.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.031 sekunder.