Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: weekend kørsel 17/18-3


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg weekend kørsel 17/18-3
den: March 19, 2012, 19:11

hej alle her er lidt info ang. kørsel for den weekend vi lige er gået ud af.

Lørdag
vi var nogle stykker der havde aftalt at kører fjorden rundt ( Roskilde )vi var Gitte - Jesper og Dan fra klubben, vi startede ud fra Rødovre med kurs mod Østrup hvor at vi skulle mødes med Bo L & Bo T samt Tonny fra TRCK.
viblev samlet kl 10 for at kører mod Frederiksund, der var lidt sidevind derop så det gik dejligt derudaf, da vi rundede Frederiksund så var der modvind nedover gennem skiby, og mod Roskilde så der skulle lige slides lidt i det, det kunne ses på at trætheden meldte sig, enkelte steder, en lille bemærkning der faldt, var er der virkelig 30 km endnu til Roskilde, og sikkert en tanke der starter på F.
vi kom vel frem til Roskilde hvor at vi skiltes med brandfolkene, vi blev tilbudt en kop øl, men takkede nej da vi havde 35 km før at vi var hjemme igen og set i bakspejlet så var det en meget klog beslutning. 8-)
vi røg afsted over Østrup med et fint snit ca 38 km det gik sku godt, stor klinge, tju hej hvor vi kan, vi fløj millest talt forbi andre motionister, som også var ude og kikke på det dejlige vejr, lige til omkring Hoved så kunne vi alle mærke at det sku havde æret en hård tur, der var sku ikke meget overskud mere, så ned og kører omkring de 28 - 30 :P vi blev enige om at det var tid at bare trille hjem.
det blev alt i alt en dejlig tur med glade - positive rytter. med 125 km på kontoen, godt kørt :o

søndag
der var vi Gitte - Per - Flemming - Allan og under tegnet, der mødte op ved kluben til en trille tur vi aftalte at kører ca 50 - 60 km da vi var i tvivl om vejret holdt og det holdt.
på selve turen kørte vi lidt rulle skift i starten lidt øv, :? men efter en lille opremsning om hvorledes at det foregår, så blev det helt godt. ;) vi havde 2 punkteringer og i gætter det aldrig vel Allan, jeg tror efter at han blev filmet i sidste uge så er han blevet vild med at blive filmet, Per har billeder.
det var også en god tur. tak rødder og inde.

det skal nævnes at når vi kører ud så er det til tiden og ikke 3 -5 min over, så hvis i skulle finde på at i ville med en tur så mød op minst 5 min før så kan i også lige hører om hvor at turen går hen. :?
samtidig skal jeg lige nævne at vi er blevet enig om at vi mødes inde i gården på skolen ifg aftale med skolens fremragende leder Mugge. så det gør vi fremover.

mvch
Coach
Dan Olsen



Allan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 86
avatar
Indlæg Re: weekend kørsel 17/18-3
den: March 19, 2012, 21:47

HALLO jeg har lige lagt dækindlæg i. Selv om jeg mener at havde opbrugt min kvote vil jeg nødigt ødelægge jeres store trænings-iver (i har jo slet ikke brug for pauser)
Mvh Allan

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.016 sekunder.