Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: Tirsdags træning


Peter
Nu med hjælpemotor
Indlæg: 7
avatar
Indlæg Tirsdags træning
den: July 5, 2012, 10:49

Tirsdag den 3/7 var vi 8 mand der mødte op til en trille tur. Vi satte kursen mod Dragør. I havnen gav vi os for en gang skyld tid til lidt hygge, hvilket resulterede i god kop kaffe. Hjemad turen gik, forbi lufthavnen og derudaf. Indimellem blev der givet frit og fanden tog ved de enkelte. Da vi ramte avedøre havnevej blev farten sat betydeligt op. På det sidste lille stykke inden hjemkomst, blev der gået til carbonen og træneren Dan råbte på rulleskift. Det fik han med 43-47 i timen. Vi havde dog ikke kørt længe før noget gik helt galt. Det resulterede i et forbandet styrt, hvor Dan røg i jorden med et smæld og Allan hen over Dans cykel for så at tage asfalten. Godt forskrækkede fik vi alle samlet os og fik styr på hvem der skulle hvad. Dan røg på skadestuen og Allan trillede hjem.
Et brækket kraveben sætter vores træner på hold i en lille periode over 4-6 uger, så skulle han være klar igen. Vi må se. Der vil på et givent tidspunkt blive lagt op til en grundig gennemgang af hvordan man kører rulleskift. Indtil da...
Pas på derude. :( :( :(



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 92
avatar
Indlæg Re: Tirsdags træning
den: July 9, 2012, 18:58

Lige præcis i det tilfælde var jeg meget glad for at jeg sad og spiste dejlige flødekager! Og netop derfor har vi lavet den nye siden under træning hvor man kan se hvordan der køres rulleskift mm.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.018 sekunder.