Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: medlemmer/eller manglen på dem


Ole
Ny på forummet
Indlæg: 1
avatar
Indlæg medlemmer/eller manglen på dem
den: June 17, 2015, 21:57

OPRÅB OPRÅB

Hvor pokker er alle de medlemmer klubben har ? Det kan ikke være rigtigt der kun kommer 8 hver gang .Nu har jeg været medlem af klubben i et års tid og mange af klubbens medlemmer har jeg aldrig set . Nej det passer ikke helt - jeg så nogle da man kunne hente det nye tøj. SE NU AT KOMME ! Jeg synes det ville være sjovere for alle hvis mange flere mødet op hver gang og ligeledes nemmere at finde nogen på ens egen niveau at køre sammen med. Kom nu ud af busken :-)

P.S: En kæmpe TAK til de 8 medlemmer, som gerne tager mig på slæb, træning efter træning

Hilsen Ole Larsen



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: medlemmer/eller manglen på dem
den: June 23, 2015, 11:34

du har da så evigt ret i at der gerne skulle være flere til træning her i denne sommer tid, der mangler det man kalder møde stabilitet, og det er vist ikke kun nogen enkelte der mangler men mere de fleste der udebliver.
hvad gør vi så ved det ????, andet end at opfordre medlemmerne til at troppe op, selv om vejret ikke er med os, skal vi til at rulle selv om at det små drypper ???? og evt først tage beslutningen over i skolegården om vi aflyser pga. dårligt vejr.
for der er ingen tvivl om at det er væsentlig svære at komme ud på cyklen når det pisser ned.
og så vil jeg da også hive lidt i egen barm og sige det har været noget tunger for mit vedkommende at komme op på cyklen igen end jeg umidelbart havde turde håbe på. men jeg kikker frem over og håber at lyst/motivation / og kunden kommer tilbage.

vi skulle måske holde et lille klubmøde her i den nærmeste tid, jeg vender den lige med Formanden.
håber at vi ses til trill her sener på dagen

med venlig hilsen
Dan Olsen

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.016 sekunder.