Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: søndags kørsel d 11-3


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg søndags kørsel d 11-3
den: March 11, 2012, 07:05

det er med stor beklagelse at jeg bliver nød til at melde fra i dag, jeg ligger med en dårlig mave, så jeg tror ikke at jeg skal side ude på landevejen, og ikke vide hvornår det er tid til at komme på L_______huset. :o
jeg håber i får en god tur vejret er da med jer i dag, sol og næsten sommer. 8-)
jeg skal samtidigt nævne at jeg selvfølgelig heller ikke kommer til spin i dag. :(

kan i have en god tur vi ses
mvh.
Dan Olsen



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 41
avatar
Indlæg Re: søndags kørsel d 11-3
den: March 11, 2012, 07:16

Håber ikke det er rødbedderne i Gittes boller der har givet dig ..... Mave :? Men du må have en go' bedring. Casa De Espely



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: søndags kørsel d 11-3
den: March 11, 2012, 12:44

det kan du lige tro at det ikke er, men selv om man er fed så kan man jo godt have tynd mave, men der er håb det går fremad, selv om jeg sku var lidt nervøs, for som du ved maven fylder en del af kroppen ca 80 % og havde et været en bil så var den jo nok total skadet, nu er dt kun selve tønden der er alvorlig slidt.
jeg håber i havde en god tur, var i mange og kom de 2 fra sidst ???
vi ses tirsdag, så må jeg være klar igen.
hils fruen



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: søndags kørsel d 11-3
den: March 11, 2012, 12:47

nej det er dinne boller per brandmand.når men det var en rigtigt god tur.7 stk. fra team rødovre.
en enkelt punktering Allan jo.Det blev til 60 km i høj sol og humør,så nu er vi klar.Vi kører igen på søndag ,samme tid så kom bare frem.god søndag.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.024 sekunder.