Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: træningen 12/4


Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 41
avatar
Indlæg træningen 12/4
den: April 12, 2012, 19:41

De barmhjertelige samritanere Dan og undertegnede var den store flok :( der "rullede stille og roligt"(Danudtryk) :P ud over Sengeløse. På Snubbekorsvej, lige inde Ledøjevej (den over motorvejen)møder vi Niels årgang 1931, Niels så lidt "sølle" ud, var forvirret og havde dehydreret i sine bukser. vi fik talt lidt med Niels og fandt ud af at han ikke vidste hvor han var men boede på Porsager. det gik med 6-8km i timen over mod Herstedvestervej(et tempo, selv jeg kunne følge med til :)vi stoppede på hjørne herstedvestervej/vestskovvej og måtte gennem politiet finde den nøjagtige adr. Fik fat i konen, men hun var heller ikke mobil, så vi trådte til og med 8-10km i timen (det gik nedaf) "rullede" vi godt ski.. kolde hjem til Niels, fik konens velsignelse og fik så lidt damp på hjem ad Roskildevejen, efter ca. 1 times hyggen med Niels :P hvor har man det dejligt i sindet over en sådan dag :D



Gæst
Bare kald mig Lance
Indlæg: 92
avatar
Indlæg Re: træningen 12/4
den: April 15, 2012, 08:06

Fantastisk historie :-)
Hed Niels kone Ditte ? For så er jeg i familie med Niels og så skulle I da bare have ringet til mig, så kunne jeg have fortalt jer hvor han bor.

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.019 sekunder.