Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: bella skilte cup 5 afd.


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg bella skilte cup 5 afd.
den: August 8, 2012, 09:16

så blev det tid til atter at kører Bella skilte cup.
de fremmødte fra klubben var Jesper H - Gitte - Flemming - Jesper mekaniker - Allan - Peter gulv- så alt i alt et rigtigt godt og stærkt team der var mødt op.
vel mødt til løbet, med en vis uro i maven pga den lille ferie samt den lidt volsomme blæst som der var på denne sommer dag, blev de forskellige grupper sendt afsted, med vinden lige i ansigtet, ( men som man siger, køres der i en rundstrækning, så er der også vind i røven på et tidspunkt )
efter 1 rundte kunne man se at ferien havde været god for visse måske lidt for god, der var flerer der led i den kraftige vind, puha det gjorde ondt, men der blev kæmpet over det hele, godt gået.
efter et par defekter, og lignende så måtte der udgå 3 TRCK efter en brav insats, godt kæmpet.
resten af truppen fulførte løbet med stort bravur, i klasse 3 bvlev det til en flot 4 pl.til Jesper h samt mellem 10 og 20 til de resterende i gruppe 5 fik Flemming en rigtig flot 7 pl. hvor at det var lidt svært at se hvorledes at de resterende kom ind.
alt ialt en dejlig dag god høst af p. samt det er sku skønt at værer tilbage selv om det kun er fra sidelinjen.

vi ses forhåbenlig på cykel efter min ferie, jeg drager til Italien torsdag aften og er først hjemme igen ca. d 28 - 8

mvh
Coach
Dan olsen



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: bella skilte cup 5 afd.
den: August 9, 2012, 13:32

hvem fanden er lars mekaniker

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.017 sekunder.