Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: spinning hen over vinteren til 2015


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg spinning hen over vinteren til 2015
den: November 4, 2014, 18:05

hej alle sammen

så er vi kommet op på spinnings cyklerne ( mandags ) og programmet hen over vinterer ser således ud

Mandage køres der spinn fra kl. 18.20 og vi mødes kl. 18.00 for at få gode pladser.

Onsdage køres der spinn fra kl. 17.50 og vi mødes kl. 17.30

Fredage køres der spinn fra kl. 16.20 og vi mødes kl. 16.00

de 20 min som vi anbefaler at møde før er for at sikre at vi har cykler nok, forhåbentlig lykkes det.

vedr. tilmelding så giv mig et kald på tlf 23389265 da jeg skal sørge for at der er et arm bånd til jer, for at komme ind.
vi har 12 pladser på nuværende, og jeg uddeler dem efter princippet først til mølle.
skulle interassen vise sig at være større end dette så løser vi det hen af vejen.

kort skal det nævnes at vi har de 3 spinnings tider hen over vinteren til 31 - 3 2015 ( se øverst på indlægget )
og armbåndet giver adgang til at bruge hele centret, og der udleveres 1 pr. person for den lille sum af 100 pr. mdr og der betales for hele perioden frem til 31 - 3 2015. det vil sige 500 kr.for at træne hele vinteren igennem i hele centret og det betales til vores kasser Kenneth
og man kan komme alle dage og træne, foruden vores spinnings timer, dog hvis at man vil på hold træning så skal der nok betales et beløb pr. måned.( jeg kender ikke dette beløb på nuværende men det må vi se på hvis at det bliver aktuelt )

jeg håber at der er opbakning til at vi kan få en masse gode timer i spinnings lokalet hen over vinteren.

med venlig hilsen
Dan Olsen



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: spinning hen over vinteren til 2015
den: November 5, 2014, 13:49

det er et godt tilbud ,



Anja-
Katharina
Ny på forummet
Indlæg: 1
avatar
Indlæg Re: spinning hen over vinteren til 2015
den: November 6, 2014, 21:12

Det lyder godt!



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: spinning hen over vinteren til 2015
den: November 7, 2014, 13:22

Hej Anja

jamen det er bare mød op giv lige en lyd fra dig enten her el. på 23389265. så jeg kan lukke dig ind i centret. jeg er der i dag/og mandag med sikkerhed
ses vi hej igen

med venlig hilsen
Dan Olsen

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.024 sekunder.