Velkommen Gæst 

Vis/Skjul header

Velkommen, gæst! For at skrive indlæg kræves det, at du bliver registreret.





Sider: [1]
Forfatter Emne: Spinning i vinteren 2015/2016


Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Spinning i vinteren 2015/2016
den: October 13, 2015, 10:43

Hej alle så er aftalen på plads, og vi spinder hen over vinteren i vest badet, vi kører Tirsdage og Torsdage kl. 18.30 til 20.00 og vi vil tage ned i svømme bassinget efter spindings timen for at strække ud. ( hvis at der ellers skulle være lyste til det ) 8-)
vi starter op Tirsdag d. 3 - 11 kl 18.30 i lokalet :)

vedr. selve prisen :D
så koster det 750 kr. for 4 mdr. spind 2 gange om ugen i de fastlagte tider, (samt svømning i badet og fri afbenyttelse af fitness lokalet i centerets åbnings tider ) samt hvis at man vil spinde mere end de 2 gange ugentlig så er det muligt at deltage i de andre hold mod en betaling på 15 kr. pr gang.

betalingen skal ske ved 1 trænings dag i selve badet hvor at vi bliver registreret

hvis ellers at vejret viser sig fra den dårlige side og vi ikke kommer ud på landevejen i Marts mdr. så er der en mulighed for at forlænge med en merbetaling på 250 pr mdr.

på nuværende så har Henrik D. - Jesper N - Flemming F - Dan O - Martin E - Matias. meldt sin ankomst
der er plads til 19 i selve salen så det er bare spring op af sofaen og skriv jer på til nogen hyggelige timer hen over vinteren i centret. :o

med venlig hilsen
Dan Olsen

PS skriv jer på under herunder indlægget



Dan
Bare kald mig Lance
Indlæg: 519
avatar
Indlæg Re: Spinning i vinteren 2015/2016
den: October 15, 2015, 15:33

Så er Niels vores sponsor også tilmeldt Spinn samt formanden frue søde Joan
Så det tegner til at blive super igen i år



formanden
Bare kald mig Lance
Indlæg: 453
avatar
Indlæg Re: Spinning i vinteren 2015/2016
den: October 17, 2015, 11:49

vi glæder os

Sider: [1]
Mingle Forum by cartpauj | ElegantPress by Theme4Press
Version: 1.0.31 ; Side indlæst på: 0.019 sekunder.